Новолюбомирський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) загального типу
Олександрійської сільської ради
Рівненського району Рівненської області

Посадова інструкція керівника гуртка

Новолюбомирський  заклад  дошкільної освіти (ясла-садок) загального типу Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області

 

«ПОГОДЖЕНО»

Голова ПК ЗДО

_________ Л.Мельничук

     «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                               Директор ЗДО

_________Н. Остапович

 

ПОСАДОВА  ІНСТРУКЦІЯ

керівника гуртка

                                                I.            Загальні положення

1.1.    Дана посадова інструкція розроблена на основі Закону України «Про освіту», Закону України «Про Дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад України ( затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.03р. №305), Санітарного  регламенту для дошкільних  навчальних закладів (Наказ  Міністерства охорони здоров¢я України від 24.03.2016р. №234), Положення про організацію охорони праці у навчально-виховних закладах, Правил охорони праці у навчально-виховних закладах, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Статутом дошкільного закладу.

1.2.    Керівник гуртка призначається на посаду та звільняється з неї  начальником  відділу освіти

1.3.    На посаду керівника гуртка може призначатися особа, яка має педагогічну освіту.

1.4.    Керівник гуртка підпорядкований безпосередньо директору ЗДО, начальнику відділу освіти.

1.5.    У своїй діяльності керівник гуртка керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», наказами органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти й виховання дошкільників, правилами й нормами охорони праці, техніки безпеки, а також Статутом ЗДО (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами й розпорядженнями директора. Керівник гуртка дотримується Конвенції про права дитини.

1.6.    Керівник гуртка працює за графіком роботи, затвердженим директором  ЗДО.

  1.                                            II.                   Функції
  2. Основними напрямами діяльності керівника гуртка є:

2.1.    Додаткова дошкільна освіта.

2.2.    Розвиток творчих здібностей вихованців.

2.3.    Сприяння саморозвитку і самореалізації дітей дошкільного віку.

2.4.    Створювання атмосфери спокою, доброзичливого ставлення між дорослими та дітьми                                                                                                   

                                                      III.                   Посадові обов'язки

  1. Керівник гуртка виконує такі посадові обов'язки:

3.1.    Комплектує склад гуртка.

3.2.    Здійснює додаткову освіту дітей дошкільного віку.

3.3.    Забезпечує педагогічно обґрунтований вибір форм, засобів і методів
роботи.

3.4.    Складає плани і програми занять, затверджує їх у вихователя – методиста та директора ЗДО, забезпечує їх виконання, веде встановлену документацію та звітність.

3.5.    Забезпечує дотримання прав і свобод вихованців.

3.6.    Виявляє творчі здібності дітей, сприяє їхньому розвитку, формуванню стійких інтересів та нахилів.

3.7.    Підтримує обдарованих і талановитих дітей, у тому числі дітей із обмеженими можливостями здоров'я.

3.8.    Організовує участь вихованців у масових заходах.

3.9.    Надає в межах своєї компетенції консультативну допомогу батькам, а також педагогічним працівникам закладу.

3.10.             Забезпечує під час проведення занять дотримання правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

3.11.             Оперативно сповіщає адміністрацію закладу про кожний нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої медичної допомоги.

3.12.             Підвищує свою професійну кваліфікацію, бере участь у методичній роботі різних форм, в тому числі у діяльності методичних об'єднань.

3.13.             Бере участь у роботі педагогічної ради закладу.

3.14.             Своєчасно проходить медичний огляд.

3.15.             Дотримується етичних норм поведінки, що відповідають громадському статусу вихователя, в побуті, громадських місцях.

3.16.             Приймає участь у ремонтних роботах, суботниках, санітарних днях.                                                                                                                                           

                                                                              IV.        Права

  1. Керівник гуртка має право на:

4.1.    Захист професійної гідності та честі.

4.2.    Правом на отримання роботи відповідно документа про освіту.

4.3.    Правом отримувати відповідну зарплату за працю з доплатами і надбавками згідно чинного законодавства.

4.4.    Правом звільнення з роботи за власною ініціативою згідно чинного трудового законодавства.

4.5.    Правом на матеріальне забезпечення в разі хвороби, старості, у разі повної або часткової втрати працездатності.

4.6.    Правом на щорічну оплачувану відпустку згідно графіка.

4.7.    Правом на відпустку без збереження заробітної плати згідно Закону України «Про відпустки».

4.8.    Правом проходити чергову і позачергову атестацію щодо підтвердження свого фахового рівня, а також отримання певної категорії і звання згідно «Положення про атестацію».

4.9.    Правом раз у 5 років проходити курси підвищення кваліфікації.

4.10.             Правом вибиратися та бути обраним до представницьких органів влади.

4.11.             Правом працювати за сумісництвом.

 

  1.                        V.                   Відповідальність
  2. Керівник гуртка відповідає:

5.1.    За невиконання або порушення даної інструкції.

5.2.    За порушення Статуту та Правил внутрішнього трудового розпорядку дошкільного навчального закладу.

5.3.    За життя та здоров'я дітей.

5.4.    За збереження закріпленого за ним майна.

5.5.    За порушення правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарних норм і правил.

5.6.    За невиконання  даної посадової інструкції.

5.7.    За своєчасне проходження медичного огляду.

             VI.     Взаємовідносини

  1. Керівник гуртка:

6.1.    Працює в режимі виконання встановленого йому навчального навантаження в повному обсязі відповідно до графіка роботи.

6.2.    Отримує від директора та вихователя- методиста ЗДО інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.

6.3.    Працює в тісній взаємодії з вихователями, батьками (особами, що їх замінюють), систематично обмінюється інформацією з питань, що належать до його компетенції, з адміністрацією та педагогічним колективом закладу.

6.4.    Вчасно повідомляє адміністрацію навчального закладу про свою хворобу, або іншу причину неявки на роботу.

 

 

Інструкцію розробив:

_________________        __________________

           (підпис)                                            (ініціали, прізвище)

Інструкцію отримав:

_________________        __________________

           (підпис)                                             (ініціали, прізвище)

 

 

Дата: «___» _____________ 2020 р.